vind dit zoooo leuk al die mooie buikjes hier .... blijft bijzonder hier ook mijn buikje met 20 weken en 4 dagen
Flinke baby aan boord, dan! Hoop dat ie niet nog heel veel zwaarder zal worden! Al zeggen die schattingen ook niet altijd alles, he! Mijn schoonzus kreeg met 37 weken een kindje van 3510 gram terwijl hij werd geschat op 3400 bij een voldragen zwangerschap!! Daar had hij dus echt heel ver boven gezeten!
het lijkt maar zo denk ik... hij valt echt mee Ik kom alleen niet aan.... en heb nog geen trek in bepaalde dingen... eet gewoon normaal net of ik niet zwanger ben... alleen mijn buik steekt uit
Super toch! Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af!! Hier precies andersom, ben nu 11 kilo aangekomen en heb maar een klein buikje. (Zie foto van vandaag hierboven). Alle extra kilo's zitten op mijn benen, billen en heupen! Zo lang jij gezond eet en het kindje het goed doet, is alles in orde toch?! Geniet maar lekker van die mooie buik!
schattig buikje zeg heb je... Hahahaha... echt heel lief... en iets kleiner inderdaad maar acht.. hij steekt mooi puntig .... Ik woog al niet veel.. voor mijn zwangerschap woog ik 52 door alle misselijkheid enzo ben ik een kilo afgevallen 51 en niet meer aangekomen ook met die buik... hahaha wil heel graag aankomen.
gave foto maar de pose komt je lichaam niet het mooist in uit als je je schouders niet naar voren had gedaan en je borsten mooi iets omhoog had gehouden had je "mooiere" foto gehad, natuurlijk is deze foto mooi, vanwege jou en je buik en de kunsten van je mannetje maar hij kan mooier (zeikerd ben ik he )
Ja helemaal omdat ik niet om zulk commentaar heb gevraagd. Wou gewoon een buikfoto plaatsen. En bedankt
sorry was niet verkeerd bedoeld maar ik denk omdat je vriend een pro is had ik meer verwacht denk ik.. maar je buik en jij zijn prachtig!
Is niet zijn schuld ik heb deze uitgekozen en zelf bewerkt . Tuurlijk degene waar je mijn vetjes het minste zag whahahaha
@Januari ja je buikkie lijkt een stuk lager te zitten idd. Is je kindje al ingedaald? Je hebt zo'n schattig buikje en de kilo's zijn er straks zo weer af joh! @CherryAiden mooie foto! Ik wil ook een fotograaf als man . Mijn buik met ruim 32 weken: Bekijk bijlage 92029