Ik doelde inderdaad op je borsten en zeker niet op andere plekken! Vind dat je er super goed uitziet! Bij mij snijdt mijn bh zo erg in mijn huid onder mijn borsten! Echt heel erg vervelend! Tja die decolotegesprekken zijn inderdaad niet echt top, ik merk dat hier ook wel een beetje. maar heb nog geen F gelukkig.
mooie buikjes allemaal weer... @paloe en januari: hier van een kleine cup c naar een e gegaan .. ben er helemaal niet blij mee ze zijn niet mooi meer heel veel last van striae.. en die decolete gesprekken ken ik ook.. de meeste zeggen ook al zo je buik groeit niet alleen he zal p(me man) wel blij mee zijn... ook wordt ik niet meer elisa genoemd maar daar heb je het meisje met de dikke brammen..
Hoi dames, Mijn borsten zijn niet giga veel gegroeid, had cup b en nu c.... veel groter hoeft niet, want kan me goed voorstellen dat dat erg ongemakkelijk wordt . Verder weer allemaal mooie buikjes, dit is echt een top topic haha. Trouwens, denken jullie dat jullie je buik gaan missen na de bevalling? Ik denk het eerlijk gezegd niet... tis niet dat ik hem niet mooi vind ofzo, maar zou toch dolgraag weer mijn gewone kleren aan willen en mijn 'oude' lijf terug willen hebben . Hier weer een update van mijn 35 weken buikje: Bekijk bijlage 92707
wat een mooie buiken komen er voor bij!! hier mijn buikje; 25 wkn.. eindelijk begint er een beetje vorm in te komen.. tot nu toe.. woensdag weer naar de VK nog geen kilo erbij zxx
ach, het groeit maar het is voor een goed doel! Ik heb er geen last van, bh's zijn toch al berekend op wat meer gewicht Striae heb ik gelukkig ook niet, alleen van de vorige zwangerschap één streepje onder mijn borst, dat ziet toch niemand Hoop alleen niet dat ik zoals bij de vorige een cup gegroeid blijf.. Was voor Olaf D, erna E. In een blijvende F heb ik echt geen zin en brr wat gebeurt er dan wel niet als we een derde willen.. Moet er niet aan denken:S Ik heb trouwens niet dat mensen me anders noemen Alleen laatst één opmerking gehad van een onbekende jongen in de stad. Hij keek me aan, keek naar mijn lijf, begon heel hard te lachen en zei dat mijn borsten groter waren dan mijn buik.. Ik was werkelijk waar te verbouwereerd om wat terug te zeggen.
Ik ben nu 18weken zwanger en heb nog steeds geen buikje .. is op zich niet erg want het belangrijkste is dat die kleine het goed maakt maar ik vind het zo leuk om met mijn buik te pronken zou het nou echt komen omdat ik 15kg ben afgevallen de afgelopen 17 weken? ( ben niet aan het lijnen maar ben aan het afvallen, heb mijn eet gewoonte omgezet naar gezond eten, voordat jullie je afvragen of het wel gezond is wat ik dit doe )
Chantal, heb je het afvallen goed met je vk of een dietiste overlegd? Of je nou echt lijnt door weinig te eten of afvalt door gezond te eten (ook een vorm van lijnen), als je gewicht verliest betekent het dat, behalve dat er vocht wordt afgedreven, er vet en weefsel wordt afgebroken, bij deze afbraak van stoffen komen gifstoffen vrij. Het hoeft niet schadelijk te zijn, maar het is wel belangrijk dat je het met deskundigen bespreekt.. Verder wel heel knap hoor! Dat je je eetgewoonte omzet!
Nee ik lijn niet ik eet gezond, voorheen at ik altijd vette troep en at miss 2x per dag en dan ongezond, nu eet ik 6x per dag en alleen maar gezond, omdat mijn lichaam dat niet gewend is ga je automatische afvallen, maar omdat ik niet lijn is het niet slecht voor de kleine, je maakt niet die stof aan wat slecht is voor de baby omdat je zeg maar de voedingsstoffen gewoon binnen krijgt die je nodig hebt .. Ik word door de VK en door Sonja Bakker in de gaten gehouden .. Je mag namelijk wel afvallen in de zwangerschap maar absoluut niet lijnen ( bv aan de crackers ofzo )
Buikje komt vanzelf Ik had met 26 weken nog amper een buikje, begint nu eindelijk langzaam te komen. Met 26 weken vroegen ze bij de apotheek ook nog 'in het systeem staat dat u zwanger en of borstvoeding geeft, klopt dat nog?' Ze had niet eens gezien dat ik zwanger was...
ik kan me voorstellen dat je het "niet leuk" vind nog geen buikje maar ach probeer de voordelen er maar van te zien hihi je kan nog lang genoeg met buik rondlopen komt vanzelf!
Mooie buiken dames! Hier van een B cup naar een D cup. Vind het niet zo erg, kan ik ook eens pronken.
mooie buikies weer hoor iedereen!! nou inderdaad. ik stond van de week met iemand in de winkel te praten dus ik zei nou ik hoef nog maar 2 maandjes. ze zegt : soww dan! ze keek me aan alsof ze dacht dat ik al moest gaan bevallen haha nou ik moet toch echt nog 2 maanden hoor. van me bescheiden buikje is niks over gebleven in ieder geval na die 20 weken is ie nooit meer op gehouden met groeien groetjes
Hier van een B cup naar E cup! Vind het nou wel genoeg hoor...mijn hemel wat kunnen die dingen groot worden!