Wat ontzettend leuk om al die mooie buiken te zien. Heb ik ook alweer zooooooooooo'n zin in. We wachten af.
mooie buiken meiden!! evanstar gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine!!!! leuk dat jet het nog even komt melden. zat toevallig van de week te denken dat hier altijd veel meiden hun buik komen showen, en na een tijdje weet je een beetje wie wie is zeg maar, maar als ze dan zijn bevallen komen ze niet meer, ben dan vaak benieuwd hoe alles is gegaan zeg maar haha.. zal vanaaf ook weer s een foto maken, is alweer 4!!weken geleden, ben benieuwd!!! xx
Wat een mooie buiken meiden! Om jaloers van te worden geniet er allemaal volop van nu het nog kan Dikke knuf
Wat een mooie bescheiden buik!!!!! Ik zie er nu al uit als een walrus, dus zo bescheiden gaat bij mij niet lukken...Mooi hoor, nog eventjes he...
en deze is ff voor de grap maar als je goed kijkt zie je aan de zijkant beetje bovenaan iets uitsteken ( we zagen t pas toen we de foto hadden gemaakt haha) maar das waarschijnlijk een voetje
haha ja vinden jullie m groot?ik vind m niet zo heel groot voor de duur dat ik zwanger ben, denk dat dit gewoon wel een beetje gemiddeld is he? kylain jij trouwens ook mooie buik, wij zijn even ver leuk om dan te vergelijken he!
mooie buikjes dames! ik dacht echt dat je een buikje ziet bij 16 of 17 weken...maar bij sommige al 11 weken joh!