Hoi meiden, Wat weer een super mooie buiken allemaal! @Guusje: je buik groeit mooi zeg!! @Truus: dat is al een mooie buik voor 13 weken hoor, lekker showen. @Musty: jij gaat echt als een speer . Lastig te verbergen of niet? Of hoeft dat ook niet persé? Hier weer mijn update van (op 1 dag na) 36 weken! Nog maar 4 weken te gaan (of max 6 haha)!! Bekijk bijlage 94142
wauw wat een lief buikje! nou ik wil t nog verbergen voor werk maar word errug moeilijk had van de week mn wijdste bloes aan maar geloof dat 1 het al door had
Hi meiden, Ik heb al zo vaak in dit topic gekeken naar jullie mooie buikjes...heb er zelf ook maar eens 1 gemaakt Hier ben ik 14 weken! Bekijk bijlage 94198 Poehee...gaat best hard dat groeien van mijn buik!
Kijk al een heel aantal weken mee, maar zet er nu zelf ook maar een keer eentje op!! Foto is een aantal dagen geleden genomen.. Maare musty, zou jij geen tweeling krijgen??? Ciao ladys, fijne dag allemaal!! Hoop dat het goed gaat met die foto plaatsen.. Bekijk bijlage 94317