Echt supermooi dames! Wij willen mijn buik ook nog gaan schilderen. Maar daar is ie nog niet rond genoeg voor. Zo'n foto sessie lijkt me ook supergaaf. Ik moet er soms echt om denken om dingen op te schrijfen of foto's te maken enzo! Wil wel kunnen laten zien aan me kind later.
ja best erg al hahahaha....dank je Ik ben eens benieuwd, heb ook al wat krampjes gehad en veel last van rommelen....maar ja voor hetzelfde geld zit ik tot 42 weken:x En bij jou
Aaah nee, was het maar waar ! Haha slaap zo slecht de afgelopen dagen . En tijdens het lopen telkens krampen in mijn rechterlies wat uitstraalt naar mijn been en heup. Jaja de klachten beginnen nu toch echt te komen. Maar die neem ik maar ff voor lief na zo'n voorbeeldige zwangerschap . Hoop zo dat het niet lang meer duurt... Maar dat komt grotendeels ook door de nieuwgierigheid , die lijkt ook met de dag erger te worden. Maaruh, bij jou rommelt het dus al ???
ja maar bij een tweede is dat allemaal weer nromaal en zegt nog niks:x Ja die klachten zijn nodig zodat je straks niks anders wilt dan bevallen he... Nog even en dan mag je je wondertje zien!!
Hier ook weer een van mij van vandaag vind mijn buik erg klein vergeleken bij de rest van mijn zwangerschappen.