Ja inderdaad leuk om al die buikjes te zien En grappig die voet die uitsteekt In het fotoboek kan je trouwens allemaal foto's vinden van mensen in alle weken van de zwangerschap is best leuk om te zien allemaal!
heb vorige week nog een foto geplaatst, maar om ook maar even mee te kunnen vergelijken hier een foto bij precies 36 weken.
hahahahaha Marjand ja ze vinden het nog gezellig alhoewel ze vaak ruzie hebben met elkaar en dan vliegt mn buik alle kanten op... maar ja ze moeten het er nog een week of 12 mee doen minimaal eigenlijk hihihihi
ik ben 20 weken en dagen en ben 1 kilo aangekomen. dat valt dus reuze mee. Nu was ik voor mijn zwangerschap al een wat volle vrouw. geloof bmi van 26,5. Nu is dit mijn eerste zwangerschap en komt het buikje laat op gang bij mij. ook geen last van verstopping dus daardoor ook niet opgezet. Nu begint het buikje wel een beetje te komen. Maar ik heb een vraagje aan de wat vollere vrouwen. Blijft bij jullie bij de navel ook die plooi zol ang zitten. Zodat het eigenlijk nu lijkt dat je 10 kilo bent aangekomen ipv dat je zwanger bent. Ik heb een klein onderbuikje waar mijn baarmoeder aan het groeien is. en boven mijn navel zit mijn maag etc die ruimte aan het maken is en ook steeds voller wordt. maar ertussen zit zo'n vervelende plooi. Als ik nu ga zwemmen voel ik mij niet zwanger maar dik.
Wat leuk om al die mooie buiken van iedereen te zien. Ik zit al een tijdje mee te loeren met iedereen en zal nu zelf ook eens een foto plaatsen. Links is 8 weken en rechts 20 weken. Nog niet echt een dik buikje, maar dat vind ik zelf helemaal niet erg (mijn man had me liever al met een toeter gezien).
je buik komt snel genoeg hoor hier was het ook pas vanaf ong 22 weken en toen met 24 weken zag je echt een heel verschil
@Hansje123, heel herkenbaar hoor... ik heb dat ook. Beetje dubbele buik omdat je nog een 'taille' hebt zegt maar. Maar dat komt uiteindelijk echt goed. Bij mijn vorige zwangerschap was het op het laatst zo erg dat mijn navel naar buiten plopte dus totaal geen dubbele buik meer