Mooie buik hoor!! Je buik lijkt wel wat op die van mij, ben benieuwd of het dan waar is wat ze zeggen over buiken. Want we weten niet wat het wordt. Dan zou het dus een jongetje zijn...
Ik ben zooooooooooooo benieuwd wat jij krijgt!! Ik al ook snel ff weer een nieuwe foto maken! Morgen mn lief maar even lief aankijken. Hij is vanavond te lang aan het werk, dus hopelijk morgen dan even! Leuk om het verschil zo te zien in buiken!
Ja wel even weer een foto maken, ben benieuwd!! En dan zie je zelf ook weer dat je gegroeid bent vind ik altijd. Bij jezelf zie je het anders niet echt.
Nou, zoas je weet riep ik heeeel hard dat ik helemaal niet groeide...nou ik neem het terug hoor! pffff t gaat hard ineens. Bij jou ook trouwens!
Uit mijn kleine buikje is een kleine meid gekomen!! 4 weekjes te vroeg maar ze doet het echt super goed! Ze weegt 2190 gram en is 45 cm lang. Baal er nu wel van dat ik al 2 weken geen foto meer gemaakt heb van mijn buik! Als ik naar huis mag zal ik een foto van onze prachtige dame plaatsen!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ik ben wel benieuwd hoe dat ze heet. Van onze zoon ben ik ook met 36+2 bevallen. Geniet er lekker van. X Linda
Bij mij zei bijna iedereen in de omgeving: meisje..! Niet dus! We hebben het zelf mogen zien! Ben benieuwd wat het bij jou wordt!
hier zegt ook iedereen dat het een meisje is, maar het wordt toch echt een jongetje! Zo grappig, een aantal mensen zijn ervan overtuigd dat we ons versproken hebben en weten daarom zéker dat het een meisje is.