Ahhh zo'n mooie buikies allemaal! Die van mij is alweer een dikke 6 weekjes weg...maar we kregen vanavond de foto's van de shoot die we gedaan hebben met 38 weken.. Zie hier het resultaat:
Mooie toeter Willet en mooie foto's natuurlijk! Ben je lekker aan het genieten van je ventje? @MrsNuke mooi! Enne wennen he zo'n uitpuilend naveltje.. ik herken het
Uhmmmm ja, dat is waar Komt misschien wel omdat een tante van mijn vriend fotografe is en van ons de reportage wil maken.... is toch anders als een vreemde Máár ik vind ze prachtig hoor! Misschien dat ik dat ook nog wel durf strakkies. Met hoeveel weken zijn je foto's gemaakt??
ja oke snap het wel enigsins.. het scheeld dat het mijn man is en die ziet mij wel vaker in de blote kont.. maar een fotograaf kijkt heel anders naar een lichaam als een gewone man bewijze van.. mijn man kijkt hoe hij een mooie foto kan maken.. en niet om andere redenen. mijn foto's zijn gister gemaakt 29 weken.
Nou ik was niet helemaal in blote bips hoor..alleen de borstjes,ennn die man heeft vast wel vaker tietjes gezien hihi..bij de bevalling moet je ook alle schaamte opzij zetten..dit is wel al goed om te oefenen hihi..mijn foto's waren met 38 weken,bijna 39...'t kon zomaar ieder moment beginnen haha, mijn kop is ook helemaal opgezwollen en het was ook nog eens suuuuperwarm die dag en in dat studiootje..pfff heb ik gezweet,op sommige foto's echt een nat gezicht,die plaats ik dan maar niet haha