Willet, wat een enorme toeter zeg! Mooi hoor! Miss Nuke (denk altijd Miss Nude haahah) Erg mooi weer!
kreeg gister alweer in de dierenwinkel te horen; oww jij ben bijna uitgerekend zeker, meid je staat echt op springen! uhm nou ik moet nog 6 weken ik moet zeggen, op de foto lijkt me buik geloof ik nog kleiner als dat ie is. vanaf voor helemaal. maar tis wel grappig want als je achter me gaat staan zie je het nog steeds niet
@ Peet jaaaaaaaaa ik zie zeker verschil, je buikkie groeit aardig door @ Silly wauww mooi buikje hoor!!! Je draagt hem echt heel mooi naar voren.
Hier weer een keer een update voor- en zij aanzicht. Pas als je foto's van je zelf naast elkaar legt, schrik je hoor haha 33+4 w Bekijk bijlage 96803
ik durfde hier nooit een foto te plaatsen, maar toch maar op de valreep, omdat ik toch wel trots ben (zeker omdat ik ook zo ver ben gekomen deze zwangerschap!)! Foto van gisteren (38w2d):
Hoe zit dat met je navel? Ik ben nu op 21 weken en krijg al best een buik, maar mijn navel is nu echt zo'n gat in het midden wat je bij een jurkje of strak shirtje zo goed kan zien... Vind ik echt geen porum. Ik had voor de grap al bedacht dat ik er een pleister overheen zou plakken haha (niet gedaan hoor), maar dat wordt toch op den duur wel minder?