Mooie buiken dames! Ik ga toch nog even mijn aller laatste buikfoto plaatsen, inmiddels is mijn buikje namelijk weg Deze foto is gemaakt op de avond voor de KS met 39 weken en 3 dagen:
Wauwie Marcha... wat een prachtig jongetje! gefeliciteerd.. mijn foto van gisteren.. bijna 30 weken zwanger..
@ALL Mooie buikkies! @Silly grappig he dat je vanaf achter niks ziet. Die blikken van mensen als je ineens omdraait ! @Lovepeet je buik gaat goed groeien nu, mooi!
mooie buik hoor! ja gister ook nog met een goede vriendin die langs kwam. ik stond met me rug naar haar toe en ik draaide me om; soooooooowww je buik, jezus wat is ie gegroeit! haha toen ze net binnen kwam zag ze hem niet eens , maar van voren kan je er moeilijk omheen
silly dat heb ik precies hetzelfde haha..super grappig altijd die reactie.. mooie buikies ladies Marcha wat een scheetje gefelciiteerd !
foto 1 is met 31w0d, foto 2 is met 34w6d dus ong 4 weken ertussen maar me buik is niet gegroeit (vraag me af waarom ie elke keer de foto zo klein laat zien, hier op computer zijn ze heel groot.. dan zie je het veel beter)
silly wat een verschil! we lopen gelijk ik zal ook direct een foto maken!! kunnen we de verschillen zoeken LEUK