Wow.. zie echt buiken voorbij komen waarvan ik denk.. ohhh zo mooi.. als het bij mij maar niet zo groot wordt hahaha Sinds deze week ben ik mn voeten kwijt.. als ik veel moeite doe (zoals op de foto), dan kan ik nog een puntje van mn pantoffels zien.. In mn album staat een foto van de zijkant
Ja, echt super leuk!!!! al die mooie buiken. Zo trots ook allemaal, echt leuk om te zien!!! maar waar heb je dat boxkleed vandaan??? hahahahahaha, wij zoeken nog steeds een leuke en niet zo'n standaard.... haha
Hey meiden Ik had maandenlang geleden post bericht dat ik me buik zou missen toen thijmen geboren was Maar mag me opnieuw melden Dikke buuk van 18 weken en 6 dagen
Mooi hoor al die dikke buiken! Over een paar weekjes hoop ik er ook 1 te mogen posten. Sorry ff offtopic: @ tijgertje23: leuk zeg nog iemand die ook snel weer zwanger is. Mijn dochtertje is van Augustus 2009 en ebn nu 7 weekjes zwanger. Liefs mij
Leuk weer hoor al die buiken kijken! Hier 2 foto's van mijn buik van vrijdag, precies 36 weken. Mijn navel vind ik echt raar.... bij Eva werd ie gewoon helemaal plat, nu 'plopt' de bovenkant een beetje. Vooral een raar gezicht als de baby daar aan het duwen is (ik heb niet zo'n schopperd in m'n buik nu, ze duwt vooral ). Mijn vriend vindt het maar eng
Snoopy ik heb ook zo'n navel! Mijn man moet er altijd heel hard om lachen en dan schiet ik ook in de lach met het gevolg dat hij er nog verder uit plopt Hier mijn buik met 34 weken precies
trouwens, ik krijg echt vaak de vraag of ik bijna moet bevallen of of dat het een grote baby is enzo... terwijl ik mn buik echt klein vind! wat vinden jullie van mijn buik??