meiden ik ben dan nog niet zwanger maar ik geniet er echt van om jullie mooie fotos te zien!!!! wat een mooi wonder is het he???
hahaha dank je wel, denk dat tie kleiner lijkt omdat ik hem alleen van bovenaf bekijk... op de foto vind ik em ook opeens best groot! hahahhaa
Jeetje wat een mooie buiken weer van iedereen. Nog heel even en ook ik mag denk ik een foto plaatsen. Mijn buik gaat nu de goede kant op
Leuk al die foto's. Ik ben er bijna aan toe om een mooie "ik-ben-niet-dik-maar-zwanger"foto te maken... Nu lijkt het nog steeds alsof ik de kerstkilo's er niet heb afgekregen..... Maar dat wordt snel minder!
Stom is dat he???!!! en als je straks bevallen bent, kun je zo'n imens grote buik niet eens meer voorstellen..... Ziet er goed uit hoor!!
mooi!!! hoe gaat dat eigenlijk met die tattoo..??? is die al erg uit model? hopelijk dat die straks weer helemaal terug gaat....
Nee is helemaal totaal nog niet uit model egt vreemd had al wel 2 walvissen verwacht maaar is gleukkig nog niet zover
@anna123: wat een mooie buik al voor 13 weken! Dat word een hele mooie ronde toeter als je wat verder bent!
Zo leuk om al jullie buikjes te zien. Zulke mooie buiken ertussen!!! En natuurlijk ben ik ontzettend aan het vergelijken, hihi. Hier weer een fotootjes met 24+2.