Ja maar jij krijgt er 2 dan mag dat wel....ik moet nog 12 weken en begreep dat er vanaf nu ongeveer een pond per week kan bijkomen Dat betekend nog 6 kilo!!! Ach nou ja we zien het wel he, als het maar gezond ter wereld komt.
Pond per week???? oh mijn god x2 voor mij kilo per week nog dan?????????? aaaah ik besterf he echt waar..dat kan mijn lichaampje echt niet aan hoor poeh poeh
22+3 en 3 kilo aangekomen iemand enig idee hoeveel er nog bijkomt ongv? Of is dit gewoon veeeeel te verschillend bij iedereen om een oordeel over te kunnen geven?
Dat is zoooo verschillend. Er zijn meiden die niks of maar een paar kilo aankomen in totaal en er zijn meiden die meer als 25 kilo aankomen...Niks van te zeggen. Ook je eigen postuur zegt er niks over.. Mijn beste vriendinnetje is echt een super slanke meid en die kwam minimaal 25 kilo aan per keer. Maar daar is het ook zo weer weg, het is dus echt afwachten....
Oke de eerste x hier totaal 15 kilo aangekomen, maar rond deze tijd wel al meer toen als bij deze zwangerschap.. ben benieuwd, we zien het wel
de 1e x ben ik 17 kilo aangekomen tot aan het eind 38.5 weken begon met 62 en eindigde op 79 dag voor bevalling nu begonnen op 58,4 en woog vanmorgen 68,8 kilo hihihihihi
Mooie buik ik zal de mijne ook snel eens plaatsen. ben nu bijna net zo dik als bij de eerste met 18 weken ongeveer....haha