Echt mooie buiken weer, morgen maak ik ff een foto. Alweer 30 weken zwanger, waar blijft de tijd!! aankomen: vorige zwangerschap kwam ik in de eerste 30 weken 10 kilo aan, en de laatste 6 weken (beviel met 36 weken) kwam ik 6 kilo aan. Dus een kilo per week. Nu ben ik in de eerste 30 weken maar 7 kilo aan gekomen. Ben benieuwd hoe de laatste 10 weken gaan!
is van 10 weekjes!! Is toch al wat he? Bij mijn eerste zwschap ook 25 kilo bijgekomen, maar op het laatst zwschapsvergiftiging gekregen dus hield veel vocht vast....
Mijn buik met 26 weken, ik zal zo ff mijn buik met 20 weken erop zetten, ik vind er zelf maar weinig verandering in zitten wat vinden jullie?
Ik vraag me echt af wanneer ik eindelijk een ronde buik ga krijgen.. mijn buik groeit wel maar word geen rondje
Dank je! We weten nog niet wat het wordt, dus een blauwe of roze achtergrond is nog niet aan de orde.. Dan maar paars hè?! En ik vind het ook leuk om foto's te bewerken, kun je ook wat mee verdoezelen hihi!
Hier ook weer een update-buikje met 17 weken wordt het al wat! (ben toch echt begonnen aan de zwangerschapskleding )
Hier weer een zeer charmante foto van mijn buik met mijn pyama hangend aan mijn billen Hier 20 weken & 6 dagen
Wauw wat een mooie grote buik heb jij! De mijne lijkt in vergelijking met die van jou nu wel erg klein
Prachtige buiken meiden... Hinata: Het kan in een keer snel gaan meis! Je hoort wel vaker dat dé groeispurt pas later komt!!! Trees: prachtig meis! Marye: Jou buikje is/was striemvrij!! WOW! Ik zit van top tot teen onder de striae.. met dank aan mijn twee boefen!!
Eleni: Jup ik ben striemen vrij door deze zwangerschap heen gekomen. Verbaasde mij ook hoor, mijn huis moest toch echt heel erg oprekken... Trees: Die van jou zou ook nog wel een stuk groeien! Maar je hebt wel een mooi buikje.
Bekijk bijlage 54939 Eindelijk plaats ik er dan ook een...hehe. Eerste met 5 weken, 2e met 11 weken ter vergelijking. Heb niet echt een platte buik van mezelf maar zie toch een ieniemini-bolletje JOEPIE!!