Ik hoef vanaf vandaag niet meer te werken en ik moet zeggen dat ik daar erg blij mee ben Maar zo is het wel vol te houden
Beter dat je met zwangerschapsverlof bent!! Mooi zo dat het nu nog wel vol te houden is. Geniet ervan!
31 weken alweer, ik ben niet zo van de blote buik foto's dan raken jullie zo afgeleid door die puzzel van rode streepjes over m'n bolle buikje
mooie buiken weer meiden!!! trees jij ook een mooie buik hoor!!!!vind het echt top om te zien dat het nu wel gewoon allemaal goed gaat!!!!!!heerlijk meid, geniet ervan!!!! xxx
Bedankt voor de opbeurende reacties, ik ben weer wat gerustgesteld. Ik ga maar gewoon niet meer vergelijken....
veel plezier bij je pret echo confidence ! en vertel maar ff tege je beebje dat ie zich goed moet laten zien
Sorry beetje late ractie, maar ik ben 25+2 weken zwanger en mijn buikje is kleiner dan die van jou hoor... en het kindje ligt perfect op de juiste termijn qua lengte en groei enzo... Mijn verloskundige zegt dat mijn buik eigenlijk juist goed is qua omvang. (Het moet er straks ook weer af he ) Een vriendin van mij was 9 maanden zwanger, en die had nog bijna geen buik ! De mensen die dachten dat ze 5 maanden zwanger was ofzo, en ze is bevallen van een gezonde zoon van 4 kilo! Wat ik ermee wil zeggen is dat alle buiken anders zijn, eigenlijk kun je geen een buik vergelijken... Ik vind jou buik juist heel mooi !
Mijn buikje afgelopen weekend, met 35 weken. Nu begint hij pas echt hard te groeien (inclusief beknelde ribben, maagzuur, enz....)! Ter vergelijking hierna mijn buik met 10 weken, haha!
Dat is toch volledig aan je zelf. Als jij je goed voelt en je zou het weer willen. Wie kan daar dan wat over zeggen?! Ik hoop allemaal dat het hier met kindje nummer 1 heel goed gaat en dat ik kort erop kindje 2 zou mogen krijgen. Tussen mijn zussen en mijn broer zit ook heel weinig en ik zou dat zo leuk vinden....
Ja daar heb je ook gelijk in, maar had een hele moeizame zwangerschap en bevalling , ben bang dat het te zwaar is met een peuter om me heen al hoeft het natuurlijk niet weer zo te gaan ... We zijn nu druk bezig met een huis en denk dat ik daarna toch wel weer ga beginnen... Vind die buikjes altijd zo mooi , dan begint het meteen te kriebbelen...
kan me best wel voorstellen dat je terug verlangt naar een kleine in je buik. Ik ben nu nog zwanger maar het lijkt me zo raar dat je straks lege buik hebt. Geen geschok, geen gehik, geen geduw met een kontje. Lijkt me helemaal niet leuk, zonder dat gevoel. Al krijg ik er een mooi kindje (tenminste ga ik vanuit. hahahaha) voor terug.