hahahaha tja ze zeggen dat je je eigen kind altijd mooi vind he?ben ook erg benieuwd hoor, als je kindje iets midner mooi is zul je dat zelf ook heus wel zien haha, maar ja het belangrijkste blijft natuurlijk dat het gezond is. en een minder mooie baby kan later wel gewoon een heel mooi/leuk kindje worden.... mooie buiken weer
@ Vosje: Wat een mooi buikje heb jij al met 13 week @Shyness: De grote zegt niks hoor ik ken ook mensen die zijn 25 kg aangekomen, maar ook iemand die maar 5 kg is aangekomen en ook haast geen buik had en ze heeft een hele gezonde dochter hoor. Dus zal me er maar geen zorgen over maken komt allemaal goed
Shyness, hij is inderdaad bescheiden, maar rond jou termijn kan ie ook opeens enorm groeien!! Dus ik zou me niet te druk maken, voor je het weet heb jij ook zo'n enorme buik
mooie buiken allemaal, zeg! mijn buik met 18 weken en 2 dagen (eerste kindje). ik maak me een beetje zorgen of hij wel hard genoeg groeit. Wat denken jullie??? liefs
mooie buik patricia ook mooie tatoo ! anne , bij de 1 gaat t gewoon sneller dan bij de ander ! komt nog helemala goed bij jouw
grote van buikje wil niet altijd iets zeggen , ik vind hem mooi , en waarschijnlijk krijg je straks een enorme groeispurt !!