die is ruim aan de maat hahahahaha zal morgen even kijken of ik er weer 1 kan knippen ga zo het dorp even in dus helaas geen tijd meer
Ben benieuw. Ik hoop ook snel een foto te kunnen plaatsen. Maar alles op zijn tijd eerst maar eens een goede echo
Hihi ja die is er al vrij vroeg uitgefloept, als ik in een lach schiet is het nog erger, wat een joekel dan
Ach ja, waarom ook niet. Niet echt eerlijk om wel te loeren, maar niet te plaatsen Vanavond gekiekt, 27 weken zwanger.
sorry ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg dat jullie niet op deze link hoeven te klikken ma ze meteen zien.. dit was van net, 23 weken en 6 dagen zwanger (bijna 24 alweer) vinden jullie dit een redelijke normale buik of te klein?
hoi dames wat een mooie buiken! ik kijk hier regelmatig hoor! niet alleen omdat ik hier zelf bij beide zwangerschappen foto's heb geplaatst maar ook omdat ik als fotograaf altijd benieuwd ben naar mooie buikjes die misschien wel op de foto willen.
heey als je op plaats reactie klikt, zie je een paperclip en daar op klikken dan kan je een foto uploaden en dan staat er een foto bij je berichten die je plaats ik wist het ook nie hoor haha maar las het tovallig ergens in een topic
Ik heb even gekeken op de site, je hebt echt hele mooie foto`s. Ik neem binnenkort even contact met je op .. mooie buiken weer allemaal!!
Gisteren werd er naar mijn buik gevraagd nou heb net een foto gemaakt hihihihi niet schrikken is van 21 weken en 4 dagen de voorkant zal zo een van de zijkant spammen ook