mooie buik hoor Marjand........ we schieten mooi op zo he voor je het weet zijn onze wondertjes er al weer
dank je! Ja het kan me nu niet snel genoeg gaan...Ik heb er zo'n zin in. Lekker met zo'n kleine worm tegen je aan...(of in jou geval 2 kleine wormen!)
Ook hier even een update met 23 weken en 6 dagen: En jaaaaa mensen kunnen nu aan me zien dat ik zwanger ben!!!!! (of heel erg uit verhouding )
Bekijk bijlage 59293 Ik vind het ook eens tijd worden voor een foto hier... Nu is het toch echt wat aan het worden! Sinds kort is het in mijn kleding te zien...
mooie buiken weer hoor .. zal proberen vandaag ook nog ff een nieuwe hier neer te zetten gaat echt hard nu ...
Chamaro mooie buik al zeg. Hinata mooi bescheiden buikje, komt misschien nog. Cygnet mooie buik al. kan niet wachten tot mijn buik nog groter wordt hahahaa xxxx
@chivay: Ja idd een heel verschil..Denk doordat het komt omdat ik stevig ben van mezelf en ben 1.63.. en dit is mijn 2e.. Toen ik zwanger was van de 1e zag je het ook pas met 20 weken.. dit is het verschil.. Bekijk bijlage 59394
@ Eline Ben nu ook wel benieuwd naar jou buik weer hoor! @ Chamaro... Dat scheelt veel ja! Je eerste en tweede zwangerschap... Ik ben ook 1.63, met van mezelf een klein boedhabuikkie/zwembandje Eerst is alleen de vorm van mijn buik flink veranderd..