Nee, ik heb een soort afdakje boven mijn navel . Dit had ik de vorige keer ook maar mijn navel zelf zit gewoon nog naar binnen (en daar blijft ie waarschijnlijk ook.. net zoals de vorige keer)
WAUW wat een mooie buiken allemaal Hoop ook een mooie grote buik te krijgen. Dit is mijn derde zwangerschap en wordt mijn tweede kindje dus hoop dikker te worden als vorige keren. Ben nu 13 weken zwanger heb deze foto met 11,5 week gemaakt. knuffels
hoi meiden, mooie buiken weer allemaal, klein of groot het zegt helemaal niets. Ik kreeg echt een groeispurt bij 25 weken en bij 31 weken zwangerschap. Nu kan ik mijn teentjes niet meer zien, kan de onderkant niet meer zelf bijwerken, doet mannetje en gisteren kon ik mijn teennagels ook niet meer knippen/vijlen en lakken. Dus mannetje heeft het allemaal gedaan. Heeft nu blanke nagellak opgedaan, kleurtje durfde hij niet, haha. Maar al met al een mooie buik is natuurlijk wel heel leuk en geniet er dan ook vol van en zeker nu het mooi weer wordt. Nog even kunnen pronken ermee op straat, haha
@chivay: Grappig dat je ook 1.63 bent haha.. ik vind het echt een mooi buikje hebben! Wie weet krijg je over een paar weken een flinke groeispurt.. Vanaf week 25 begon mijn buik echt ontzettend te groeien..
pas in de 7e week. en buikje begint al te komen. ook al weet ik dat het nog een buikje is door evt. opgezette darmen, maar maakt niet uit, buikje is buikje
Bekijk bijlage 59470 30 weken en 6 dagen! Wat vinden jullie van mijn buik? Ik vindt hem best bescheiden hihi.
Nee hoor, je kan ook een bescheiden buikje hebben waar wel een beebje in zit die lekker goed groeit! Ik vind je een hele mooie buik hebben. Had ik maar zo een buikje, ik vind mijn buik een beetje aan de grote kant voor mijn lengte en ik moet nog een aantal weken. Ik betrap mijzelf er soms op dat ik verlang naar dat buikje (waar ik zo trots op was) dat ik had met een week of 24.
Hoi!! mooie buiken allemaal hoor, echt gaaf om te zien al die verschillende buiken, toch allemaal 2 dingen gemeen.. er zit een kleine uk in en ze zijn prachtig!!! Mijn buikje met een goeie 37 weken Bekijk bijlage 59529 Hij blijft maar groeien 8)