Dank je wel allemaal @marjand... ik weet wel degelijk dat er twee in zitten hihihihi lijkt soms wel oorlog daarbinnen..mijn hele buik golft dan heen en weer pfffffff... ze maken nu al ruzie met elkaar die twee
oh jee.....begint dat gedonder nu al?! Hier maar 1 en die doet ook af en toe overdreven maar die hoeft niet te vechten voor de ruimte....
Oooh mooi die tweelingbuik Ik denk nu trouwens echt opeens van 'goh, dit kan mijn laatste buikfoto wel eens zijn' (ik doe per week)... 38 weken:
Wat een mooie buikjes allemaal kan ik echt van genieten maar aan de andere kant is het ook wel moeilijk wil zo graag zwanger worden maar zijn net bezig dus zal nog wel even duren denk ik... Maar tot die tijd blijf ik gewoon genieten van jullie mooie buikfoto's! Liefs,
dankjewel.. kvond het zelf ook best snel gaan eigenlijk, vooral omdat het ook de eerste zwangerschap is dus had niet gedacht dat mn buik nu al zo zou zijn, maar ben er wel al heel trots op haha
vandaag gemaakt.... Denk dat ik binnenkort toch echt iedereen in moet lichten... wou eigenlijk wachten tot na de echo, maar zit er niet in denk ik......
Mooi buikje hoor seth, wist niet dat je zo snel al een zwangerschapsbuikje kon krijgen. Geniet er maar lekker van
nouja.. TIS wel echt zwangerschapsbuikje... ben normaal... ondanks mn twee kindjes.. plat.... MAAR tis natuurlijk niet helemaal baby.... ... zou wat zijn.. die krijg ik er anders tegen de 40 weken nooit uit.....
oooo wat mooi weer allemaal! Ik blijf nog maar even over mn darmen aaien...! Hoewel...zal niet al te lang meer duren eer mijn buik echt van mn baarmoeder en beeb komt ipv mijn darmen! Can't wait! x