Er staan weer een heleboel (nieuwe) mooie buiken op zeg!! Hier ook weer even een update: Bijna 22 weken en inmiddels weten we dat er een jongetje in zit! Ik woon in G'land ter info vandaar de zomerse look Voor het eerst in zwangerschapsbikini in de tuin!
mooie buik en tjeetje.... ben me toch jaloers hier..... Wil ook in mn zwangerschapsbikini rond kunnen lopen.... en ja tuurlijk kan dat altijd.... maarja dan wel met mooi warm weer zodat niet gelijk mn tepels zichtbaar zijn...
Bekijk bijlage 62723 Vinden jullie dat mijn buik gegroeid is tussen week 30 en 33? Ik moet dus morgen na de gyn omdat ze de afgelopen 3 weken niet gegroeit was.
Jaaaa! G'land is idd Griekenland haha! En niet iets anders exotisch hihi! Daar woon ik dus! leuk voor het weer, minder op financieel gebied maar mij horen jullie niet klagen nee! Bikini kan nu al (straks zal het wel weer even wat minder weer worden maar is ook wel beter voor de natuur...) enige moeilijkheid: kindje komt rond 7 aug dus HEET!!! maar nogmaals: ik klaag niet!!Wij ontvluchten de stad vanaf 1 juli, dan stop ik met werken. leuke/mooie/schattige buiken/buikjes weer!!er komt steeds meer moois bij!Laat maar zien!!
hmm jaa precies dat gevoel heb ik dus ook lydia! ik ben benieuwd pak zo de bus na ziekenhuis voor de afspraak bij de gyn!