Het begin is er ... Spiek elke dag in dit topic en vond nu wel eens tijd om die bolle buik van me te delen hahaha..
blijft toch knap, dat zo'n buik zo kan groeien he..... en daarna weer plat wordt..... hahahaha met de zwangerschap is het: heb ik al buik... en daarna.. "wordt mn buik alweer plat"....
ziet er allemaal heel mooi uit en ook zo leuk verschillend allemaal! Zo kan je goed zien dat iedere zwangerschap uniek is!!! Tja en dat je buik weer plat wordt...dat hopen we natuurlijk allemaal! haha! maar misschien niet zo heel realistisch..?
ook ik plaats weer een foto van mijn nu 37 weken, begin nu ook af te tellen, iedereen roept dat ik volgende week lig te puffen, ik hoop het hihi....
Mooi allemaal! Ik ben ook weer een week verder, maar heb niet het idee dat m'n buik gegroeid is. Maak in het weekend weer nieuwe foto's. Doen sommige hier ook een shoot van hun buik? Ik laat met 30 weken een fotoshoot doen.
Wat een mooie buiken allemaal..Ik heb gister weer 2 foto's gemaakt! Deze is van bovenaf gemaakt met bijna 14 weken..