Wauw Anna, geloof dat jij alle zwangeren hier een beetje hoop hebt gegeven op weer een mooie strakke buik na de bevalling! Het is dus mogelijk, na een week. Jeetje..
Haha meiden, er zijn belangrijkere dingen dan weer een mooi figuur hoor! Al kan 'k me wel voorstellen dat het best frustrerend is voor degene die er alles aan doen en hun buik niet meer krijgen zoals het was... @Lt20: wat een mooie grote buik al bij 25 weken, dat word nog wat! @Emmamick: echt strak is 'ie zeker nog niet hoor, hij voelt nog als een lekker kussentje
Hij is leuk he! Hij is van mamalicious en gekocht bij Prenatal. Het is nieuwe collectie dus denk dat je hem ergens wel kunt scoren..
Mooie buiken weer meiden! @Anna: Geweldig zeg! Mooie buik had je terwijl je zwanger was en wat een mooie buik heb je nu weer!
Deze is met de 10 weken gemaakt. Heb helaas nog een zwemband erboven zitten. Hoop dat die snel bij trekt!
ja dat hoor ik vaker Vooral als ik zeg dat ik al 30 weken ben ... Vorige zwangerschap toch een zoontje van 8 pond gebaard, met een ook niet al te grote buik met 40+4, maar ik draag het naar achter
Lang leve de bv hahahahaha Ik was ook na de bevalling net onder mijn gewone gewicht Geef de hoop idd maar niet op alles kan
Nou hehe hier is er dan ook 1 van mij! De eerste die ik tot nu toe gemaakt heb! Bij de zwangerschap van mijn zoontje ben ik met 12 weken begonnen!
Ja haha ik weet het, maar op foto's lacht ze nooit Gelukkig lacht ze genoeg als ze niet op de foto staat haha