Jawel toch? Haha dan zit de bult op je rug in plaats van, van voren haha Naar binnen dan of hoe je het ook noemt!
Bekijk bijlage 67055 en weer een week verder 33+1 dag word nu wel spannend hoor. buik groeit elke dag nu volgens mij
idd Marjand nog geen enkele streep te bekennen....maar ik hou een slag om de arm we zijn er natuurlijk nog niet.... hoop wel dat ze er ook niet komen eigenlijk hahahahaha..maar vind het ook al heel knap dat ze er nog niet zijn tot nu toe...lekker rekbaar huidje schijnbaar hihihihihi
Dames ik ben jaloers!! Ik ben op 2 dagen na, 20 weken zwanger van mijn eerste kindje en je ziet het nog niet eens echt heel duidelijk als je er niet op let Ik ga even een foto maken en een poging doen om deze online te krijgen!
mooi buik silvia !!! groeit lekker.... zeker spannend nu ben echt benieuwd wanneer het zover is bij je?
Omdat ik telkens de melding krijg het uploaden is mislukt doe ik het ff via photobucket.com ;D Met truitje: Zonder:
Moest wel even aan jou denken toen vorige week die 2 mannen in Afghanistan omkwamen. Maar zo te zien komt jou mannetje snel naar huis!