16 weekjes alweer..en wat is het toch rustig allemaal..ik heb ook zowat nergens last van..begin haast te denken of er nog wel wat gaande is daarbinnen?
Dit is mijn buikje bij bijna 10 weken. Heel veel eerder had het nog geen zin foto's te nemen. Hoewel ik wel heel veel last had van opgezette darmen, dan was mijn buikje wel 2 x zo dik! Nu lijkt het weer 'normaal' te zijn.
Mijn buik bij 33 weken... Veel mensen vragen of de kleine al helemaal is ingedaald omdat mijn buik nogal wat naar beneden hangt volgens hen? Deze zijn vorige week gemaakt...
Wat een mooie buiken toch weer allemaal! Ik zal er 1tje van mezelf plaatsen. Ben nu alweer bijna 31 weken...maar die foto's staan nog niet op de computer . Wat denken jullie wat het wordt? Wij weten het niet, voor ons is het dus nog een verassing!!! Familie en vrienden zijn druk aan het speculeren .
Mooi mooi mooi (narcissus red moon ) Leuk, dat verschil tussen red en moon trouwens, moon lijkt een stuk groter maar dat kan ook aan de hoek liggen...
Mooie buik, en grappige foto. Waarschijnlijk maakt je man de foto en zie je hem in het raam. Maar het lijkt ook net of hij door de deur komt.