ik blijf hem mooi vinden .... de tattoo dan hé......... nee grapje meid, vind dat je echt een mooi buikje hebt
mooie buik zeg,en wat een super gave tatoeage zeg......heb zelf een vlinder op mijn buik,en wil die na de bevalling uitbreiden met sterren en meer vlinders,en de naam van onze kleine erin verwerkt. zo dat je de naam in het eerste oog niet kunt lezen,pas als je weet dat die er staat.
hahaha ben je ook een lekkerwijf he.. maar wat heb jij al een buik joh echt supergaaf heel mooi... waar blijft die van mij nou hahahaha xxxxx
Hey dikkerd....wat zie je er nog goed uit zeg!!! En wat blijven ze netjes zitten. Had gedacht dat jij allang bezig geweest zou zijn....
@Lt20: Haha wat grappig! Zie dat we op 1 dag na gelijk lopen! @asje: Dank je wel! @all: mooie buikjes zeg!
dat zegt manlief nou ook altijd ik vind dat je al een hele mooie buik hebt hoor meid !! die van jou ziet er "bloot"beter uit als mijn buik... mijn buik zit onder de striemetjes van zoonlief ( gelukkig valt het nog mee maar toch ) door mijn tattoo loopt ook 1 striem dat vind ik wel erg jammer.... na de bevalling ga ik er 1 overheen laten zetten xxx
Zou iemand hier een 4 weken buikfoto kunnen/willen plaatsen, ik ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet *bloos*
@ Beebiej, Hier het overzichtje van mijn buik 4 - 5 - 7 - 8 weken Meer foto's kan je ook in mijn album zien Bekijk bijlage 68473
Silvia wat een mooie buik voor een tweeling zeg. Astrid jouw buik is al aardig zeg voor 8 weken, en flink gegroeid ook zo te zien. xxxx
Wat een geweldige buik Astrid! Ik heb onder mijn navel sinds vandaag ineens een bolletje? Kan ook O-kwaaltje zijn natuurlijk. Laten we hopen dat jouw pendel uitkomt