meis, wat een prachtige buik!!! en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag Bekijk bijlage 69552
Mooie buik zeg! Dank voor je support meid! erg lief van je, en ben ook wel weer gerust, maar ik blijf bang helaas..Ik heb donderdagochtend een afspraak bij mijn vk, en ik vraag het haar ook, dus ik hoop dat alles goed is met mijn kleine, als het hartje maar klopt, buikje maakt mij niet uit, ben gewoon bang dat die kleine een groeiachterstand heeft ofzo, daar ben ik meer bang voor. maar erg lief van je
@Es Gefeliciteerd meid!! Maak er een mooie dag van!! @alle buiken Mooi weer hoor!! Hier die van mij met 33w4d Liefs
hoii, ik had ook niet echt al snel een buikje,en heb ook een voorliggende placenta. Bij mij zag je het ongeveer vanaf een week of 15. En net wat er gezegd word, zeg helemaal niets over de grootje van je kindje! Iedereen is anders. Ik heb nu ook een bescheiden buikje voor 33 weken, maar vind het niet erg, zit al genoeg in de weg haha.. Als ik dan sommige vrouwen zie met 33 weken, dan denk ik pfff....hihi... t komt vanzelf, en dan gaat t allemaal in de weg zittenhhihi...niet drukmaken, en lekker van gnieten! x suzanne
wat een mooie buikjes allemaal. dan krijg ik gewoon ook weer zin om zwanger te worden. ik heb vanaf het begin tot de laatste minuut genoten van mijn dikke buik. en ik moet zeggen na 6.5 maand mis ik mijn dikke buik nog. hahaha
hey dames wat een mooie buiken allemaal. Ik had het al belooft maar hier is mijn buikfoto de 1e met 6 wk en de 2e is met 15 wk. XXX Gusam