Hier weer een van mij met 8 weken en 2 dagen vraag me echt af hoe het eruit ziet als ik 3 maanden ofzo ben. Geheim houden lukt echt niet meer. Ben er wel trots op hoor
Wat is dit toch een leuk topic!!! Ik durfde nog geen foto te maken eigenlijk...door mijn vorige zwangerschap en het verdriet wegeten daarna zijn er toch nog een kilo of vier blijven hangen en nu ik dan weer zwanger ben, kan ik echt mijn buik niet meer inhouden, voel me ook echt al 6 mnd zwanger als ik savonds zo kijk hahahahaha... Mama van 5 en Miepje, verbergen kan bij jullie ook niet meer he, bij mij vroeg op 10 wk ook iemand of ik in verwachting was. Hahahaha...en ik maar denken dat ik toch rechtop stond om wat te verbloemen van mijn buik!!! Als ik twaalf weken ben, wil ik een eerste buikfoto maken en zal hem dan hier ook wel opzetten! Op naar mooie buiken en vooral een mooi lief kindje bij ons!
wow meiden, wat een grote buiken al!! kan je al lekker trots mee showen!! mijn buik is met 21 weken misschien net zo groot:S ach...komt nog wel...
jeetje wat een prachtige buiken allemaal. ben nu al een tijdje geleden bevallen maar kom hier regelmatig even een kijkje nemen. echt wat een prachtige buikjes!!!!!! fijne zwangerschap allemaal
Grappig hoeveel verschil er zit in de grootte van de buiken! Ik vind de buik van jou Miepje 21 en van jou Mamavan5 echt wel shocking hoor! Dat is inderdaad echt niet meer geheim te houden. Wel mooie buikjes trouwens!
wow Annie, jouw buik zit echt al superhoog!!!! heb je een grote baarmoeder?? (heeft de vk daar wat over gezegd??) die van mij zit pas net boven me navel! wel supermoooooooooooi!!