@Willet wa een leuk buikje!!!! @Kat jeetje ben eens benieuwd hoe het hier zal gaan want heb nu ook al een buikje tenminste van mijn darmen maar toch gaat snel he nu bij je tweede!!!
Weer een fotootje van mijn buik. Ons meisje groeit hartstikke goed en dat valt te merken. Ben trots op mijn buik!!!
Dit is mijn buikje, genomen bij 9+1. Ben zo verbaasd dat het nu al zichtbaar is , dat houdt ik niet lang verborgen meer
Ik had nooit gedacht dat kinderen vanaf 4 tot 6 jaar slim genoeg waren om aan mij te zien dat er een baby in me buik groeit... Ik doe overblijfwerk en stond vandaag in een nieuwe groep waardoor ik na nog geen eens 5 minuten in de klas stond geconfronteerd werd met ''jij hebt een baby in je buik!!!!'' (jammer dat je maar 1 foto kan uploaden!
Dankje... Ja dat was te merken van de kleintjes! Evenstar: ja, nog paar weekjes en dan is het zover Zie wel tegen de bevalling op.. Al weet ik dat het wel goed gaat komen maar aangezien ik gevoelig ben voor de pijn, ben ik bang dat ik door de pijn ook steeds moet overgeven! Had ik al paar x gehad toen ik urineweg infectie kreeg... Dachten ze dat ik weeén/nep bevalling had!
Hier 39 weken en 1 dag zwanger ben nu precies 40 weken maar er gebeurt helaas nog niets... Straks weer even een buik foto maken en hoop dat dat de laatste zal zijn en ons liefe deze week lekker vast kan houden.