de eerste fotoshoot deze zwangerschap gehad is nog maar een buikje van ongeveer 7 weken dus waarschijnlijk de darmen. Maar doe om de zoveel weken een shoot. Ook bij me vorige zwangerschap gedaan. Over 2 weken weer een fotoshoot maar dan wordt ik helemaal in de klei gesmeerd ben erg benieuwd!
jij zou volgens mij zo iemand kunnen zijn die zomaar inene bevalt zonder door te hebben gehad zwanger te zijn! Haha! maar misschien is het straks wel ineens booming Had ik ook bij mijn eerste
@ Lt... mooi mooi mooi Vandaag zijn we alweer 29 weken! Wat gaat het hard hè! Ga zo ook eens met mijn camera rommelen... En super leuk die foto met de kat... Heb er zo ook een aantal gemaakt afgelopen weken! Zag ook een aantal heel mooie prof foto's voorbij komen! Echt leuk! Ga zelf in het zwembad nog foto's laten maken bij het zwangerschapszwemmen.. & mijn vader kan aardig fotograferen.. Kriebelt nu wel om een paar mooie foto's te hebben!
Voor mij is het al een hele buik maar mensen die mij niet kennen zien echt niet dat ik zwanger ben... vind het soms wel jammer maar als ik af en toe van die grote buiken zie mag het van mij ook wel weer even duren! Denk dat je het op een gegeven moment toch wel zat bent! (overigens zit er wel al 7 kilo extra aan mijn lijf...)