Vandaag genomen, 17 weken en 4 dagen zwanger van m'n meissie.. Zat/zit soms nog te twijfelen of je het eigenlijk wel zag omdat ik van mijzelf al vrij fors ben (Broekmaat minstens 42, truitjes L) Maar toen ik een foto nam dacht ik eigenlijk.. Hey.. T is niet mn vetbuikje maar ik heb zowaar een echt zwangerschaps buikje!! hihi!! Liefs!! xxx
Cindy dankjewel!! Nee dat is een broek van mamalicious. Had de band teruggeslagen voor de foto. Hebben echt hele mooie fijne broeken!
mooie buikjes allemaal hoor... en die broeken van mamalicious heb ik ook... me collega zei goh leuke broek had niet verwacht dat ze zo mooi zouden zijn die zwangerschapsbroeken.. heb er nu 2 ga er denk nog 2 bij halen en dan ben ik tervede.. xxxx elisa
23 weken zwanger Ik krijg het niet voor elkaar om de foto's hierin te krijgen, dus dan maar een linkje Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Mijn buik met 29 weken (let niet op mijn slobber kleding. en er zit een kwijl vlek van mijn hond op mijn buik zie ik net.. )
Wat leuk, zeg! Al die bolle buikjes. En wat een verschil, bij de één zie je al een behoorlijk buikje met een paar weken en bij de ander zie je bijna niets. Erg leuk om het verschil te zien.
Idd astridi hij lijkt 'kleiner'.. Andere vorm! Mooi hoor! Andere dames: ook hele mooie en vooral verschillende buiken!
hey allemaal, super bedankt voor de leuke reactie,s er vroeg iemand waar ik de foto,s laat maken, bij een fotograaf in alkmaar!!! rob van gelder heet hij!!! @mrsnuke!!! hey nog een mm meid leuk leuk leuk!!! dank je wel voor je reactie, laat je ook van je zwangerschap foto,s maken bij rob of niet? jij gefeliciteerd met je zwangerschap!!!