mooie buiken weer dames. hier ook weer eentje van mij..gister genomen met precies 26 weken. in t kamertje van ons meisje
zo ik zie er erg moe uit op die foto zeg pff! maar ja dat krijg je na 2 weken bijna geen nachtrust omdat ik er ongeveer 7 keer per nacht uit moet om te plassen.. hier nog eentje van de voorkant
mendie prachtig buikje hoor! en ik vind je er stralend uit zien! ik vind alle buiken zo mooi! even die wonder.. met de mamalicious broek.. kan je mij pb-en welke broek dat is. Ik moest trouwens 2 keer kijken wat je had gedaan. toen ik terug was gegaan zag ik dat het geen tattoo was! leuk gedaan hoor!!!
ik weet het niet heb me prive fotograaf hier thuis hehehe we hebben boven een studio dus kan zo naar boven lopen is toch makkelijker als een stukje rijden.. jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap... xxx elisa
Mijn buik vandaag met 37 weken en 5 dagen... Heerlijk dat zonnetje, maar niet als je het gevoel hebt dat je aan 't opzwellen bent haha
Ik had van de week ook al een foto geplaatst, maar heb nog een gemaakt met blote buik die ik jullie ook nog even wilde laten zien. Gemaakt met precies 24 weken. Bekijk bijlage 73186
hallo dames mooie buiken zeg! ik ga nog geen foto plaatsen want ik heb eend ikke buik van mezelf krisje34 blz 190 mooie kat heb je achter je !
Bekijk bijlage 73211 mijin buikfoto van 32 weken, schiet echt op nu, je kunt ook echt zien dat hij is ingedaalt, zal zo ff een foto uploaden van 30 weken, echt leuk om het verschil te zien