Grietje77, ik zie ook een beginnend bolletje hoor, mooi! Es09, wat een BUIKKKK! Mooi hoor! Sandy, wat een heerlijk meisje!
Mijn buikje met 18 weken. Ik krijg al veel opmerkingen dat mijn buik zo groot is, vinden jullie dat ook?
Yep, eerste kindje Op zich voel ik me goed, alleen moe en nu last van de warmte (vocht vasthouden enz) en volgens mij sinds de laatste dagen last van indalings pijntjes.. maar ik mag niet klagen! Al zit die buik nu toch wel redelijk in de weg
Wauw wat een mooi kindje! Van harte gefeliciteerd! @Grietje ik zie al echt een zwangerschapsbuikje bij je. Er komt een mooi bolleke! Andere buiken ook weer erg mooi en leuk om mijn eigen buik te vergelijken met degene die ongeveer even ver zijn. Ik zal ook weer snel een nieuwe updatefoto maken
dankje hier is die dan na een groeispurtje vond ik hem nu wel groot genoeg om een fotoje te maken 8) vind hem zelf ook best mooi ben benieuwd hoe groot jou buikie is geworden (heb al eerder fotos gezien maar ben benieuwd hoe groot ie nu is geworden)
Hier een foto op het strand, bij 24+6. We komen net terug van vakantie in Egypte en ik was helemaal in mijn noppies met mijn Noppies bikini . En.... eindelijk ook een buikfoto van een papa erbij, hihi..... Bekijk bijlage 73871