je groeit goed Lisa, Hier gaat het ook als een speer, hier een foto van 13 weken en 5 dagen zwangerschap mooie buiken allemaal,van al die prachtige wondertjes erin.
wat een verschil in buik groottes he! bij sommige zou je ze zo een drankje aanbieden omdat het zo bescheiden is en andere zijn net zwanger en daarvan verwacht je dat er ieder moment iets kan beginnen Wordt tijd voor een buikfoto hier.. ik ga vriendlief straks s aanporren.. of zou ik t gewoon zelluf doen met mn statief
Wou eventjes lezen over ukkies ontwikkeling zie ik daar gelijk een buikje dat ik herken.. Mooi buikje Lisa!
Whaha thnx.. dit is dan wel een foto 's morgens vroeg he Op mn slankst! 's avonds is ie dubbel zo dik.. hier een foto van iets later op de ochtend..
hihi ja dan nog vind ik je mooi slank...nou kan je ook trots op wezen hoor! mijn heupen zijn nu helemaal vreselijk kan mn broeken niet eens over mn heupen krijgen en dat voor nog maar 6 kilo aankomen
Whooh Ellen, menigeen zou een 'moord' doen voor zo'n lijntje als niet-zwangere. Wat een lief buikje, ik vind dat echt prachtig.
Nounou meiden, hartstikke bedankt hoor!! Maar mag k eerlijk zijn? k weeg 82,5 kilo hoor Zo slank ben k nie haha.. denk wel dat t vet in de goede proporties/gebieden zit voor mijn lichaam. Maar.... ben natuurlijk wel trots op mn lieve buikje hahaha