Mooie buiken staan er weer op..!! Hierbij ook weer een nieuwe van mij. Let niet op m'n huispakje Bekijk bijlage 166244
verkleind sinds je opgenomen bent? Wat bedoel je daarmee? Ik vind het juist een hele mooie grote buik voor 30 weken hoor!
Het viel mij gisteren op dat mijn buik kleiner geworden is sinds ik in het ziekenhuis lig (van zondag)! Misschien is hij/zij wat aan het indalen en is het daardoor!?
Bekijk bijlage 166412 Mijn darmenbuikje van gisteren jaja,het zijn men darmen maar ooh ooh,ik ben toch lekker zwanger en trots
lisa hij lijkt idd niet meer zo gigantisch, maar nog wel heel mooi hoor! hoe gaat het met je? had je verhaal elders gelezen! sterkte de komende tijd!
Lisa: ik heb gemist wat er aan de hand was en waarom je opgenomen was. In ieder geval fijn dat het nu goed gaat. Althans het gaat toch goed nu hoop ik? Ik vind je buik nog groot en mooi hoor. Kan je buik dan minder groot worden als de baby indaalt? Pompeloesje (ik denk bij jouw naam altijd aan pompelmoesje die appelmoes in pakjes haha): Ja, heerlijk he! Echt gewelidg dat we zo blij kunnen zijn met een paar opgezette darmen. Daar zouden we ons als we niet zwanger zouden zijn helemaal druk over kunnen maken (ik wel tenminste haha)
mooie buiken! Lisa: had je buik idd al op bb gezien, lijkt iets kleiner nog nog mooi hoor. Mijn buik met 33 weekjes: