Misschien lijkt het op de foto dat ik een mooi figuur heb maar helaas is de werkelijkheid anders.. haha. Mijn buik is alleen niet zo groot maar dat had ik bij mijn dochter ook! Van de achterkant zie je denk ik niet dat ik zwanger ben maar ik heb helaas wel billen en heupen gekregen Gelukkig is het allemaal weer voor een goed doel en krijgen we er straks een prachtig zoontje voor terug!
Daantje, volgens mij gaat je buik al wat lager zitten of niet? Vind hem prachtig! Januari2010, volgens mij kan ik je buikfoto nog herinneren van je vorige zwangerschap.. Klein maar wel al een mooi bolletje. Rest, ook mooie buiken hoor! Vind het altijd zo leuk om hier te kijken hoe wisselend alle buiken zijn. Ik zal morgen is even mijn 20 weken buik plaatsen.
Luna: dankjewel! Mijn buik is al heel lang vrij laag, best apart maar vk heeft er nooit iets over gezegd maar hoorde het vaak van anderen,vandaar. Maar zou nu ongeveer wel kunnen dat ons meisje gaat indalen..hoop ik!volgende week do een liggingsecho,ben benieuwd!hoop heel erg dat ze ook is ingedaald (op de goede manier, hoofdje naar beneden!)altijd een fijn idee vind ik.
Deze is al weer van 2 weken geleden... hoog tijd dus voor een nieuwe... maar bij deze mij foto.. hij is gemaakt met 27 weken en 5 dagen.!!
will39: ZO! wat staat jou die buik mooi zeg!! daar kun je echt trots op zijn! en leuke babykamer ook (wat ik zo op de achtergrond zie)
Zie weer een paar hele mooie buiken voor bij komen! Ben jaloers op meiden die hun buik zo mooi dragen! Echt alleen maar een bolletje en verder nog even slank!! (wil ik ook!!)