Wat een super mooie babykamer, de meubels maar vooral de muur :O Echt om verliefd op te worden. Wist niet dat zoiets bestond, heb je nog meer foto's, je maakt me nieuwsgierig naar de rest van de kamer. Moet ik onthouden voor als het een peuterkamer gaat worden. Ook een mooie buik btw
@cindy24 ja,merk wel dat het nu echt in 1x keer zwaar word,letterlijk en figuurlijk. alsof er een baksteen in mn geplaats is en uit elkaar klap!en voel het aan mn rug. Heb dit echt pas sinds een week dus mag niet klagen hoor bedankt voor je intresse!!
Nieuwsgierig ...!! Hierbij dan een foto... (weet dat het ergens anders thuis hoort hoor... Maar speciaal voor Simple).... Het behang komt trouwens gewoon bij de formido vandaan... tis eventjes dat je het weet... op de foto is kamertje trouwens nog niet 'aangekleed'... toen stonden alleen meubeltjes er Heb nog meer foto's maar die zal ik eventjes toevoegen aan m'n fotoalbum...!!
Whahaha! Herkenbaar! Hier ook zo'n dochter: De buik is een ideale plek om bovenop te zitten en anders om tegenaan te boksen