Ik wil even zeggen dat ik heel veel respect heb voor diegene die in de mmm gezeten hebben en die toch zijn blijven proberen en blijven hopen! Echt super van jullie! Ik vind het ontzettend mooi om te zien dat jullie nu zwanger zijn! Ik geloof dat jullie er 200% van genieten. Ik ben helemaal blij voor jullie en kan me niet voorstellen hoe moeilijk al die jaren geweest moeten zijn. Nu is het eindelijk zover!!
Ja, dat kan ik mij goed voorstellen. Zwanger zijn is leuk, maar de kleine in je armen houden nog leuker. Daar doe je het allemaal voor! En het is idd wel tijd bij jou ...
Babymaken dankje, wat ontzettend lief geschreven! Meiden, bedankt voor de complimentjes over mijn buik! De verloskundige zei vandaag ook dat het al echt een mooi bolletje is, zo leuk! Senna, Blondje en Vonnie, jullie buikfoto's zijn ook erg mooi! Ik vind het leuk om te zien wat een verschil er tussen kan zitten!
Dank je wel! Wat lief dat je daaraan denkt. Ik heb deze week positief getest en hoop dat dit kindje mooi blijft plakken...En ik dus snel buikfoto's kan plaatsen
He marjand, ik ken jou nog van de mei 2010 mama's! Gefeliciteerd met de zwangerschap, ik zie dat je op precies dezelfde datum uitgerekend bent als je zoontje, maar dan 2 jaar later! Super!
Hey das toevallig..klopt. Grappig he precies 2 jaar later op de zelfde datum getest en zwanger. Ben zelf ook op die datum jarig dus zou nog al een bak wezen als er dan nu 3 op 1 datum jarig zouden zijn in 1 gezin... Jij kletste maar af en toe mee toen geloof ik he? Je kunt altijd bij ons komen kletsen maar we hebben nu een besloten forum. Moet je maar een PB doen als je dat zou willen. Hoe is het nu met je? En die kleine?
@Babymaken; Wat een lieve woorden! Wij zijn inderdaad heel blij met mijn zwangerschap en ik geniet volop.
Dag dames, mn buikje, vandaag getrokken, 26 weekjes en 3 dagen Ik heb die wel zelf getrokken, hopelijk valt het mee
Zoek de verschillen deel 2... aantal weken terug nog niet zoveel verschil, nu toch wel! 1e foto is 11 weken, 2e foto is 16 weken.
Ook al een mooie foto met 18 wkn 5 dgn! Ben zo trots dat ik eindelijk een beetje-buik-foto kan showen..