mooie vooruitstaande buik!!!! zie je zeker van achter neit dat je zwanger bent! mijne gaat ook die kant op volgens mij
ik ga ook zo hard,maar mijn meisje ligt al 4 weken voor in groei,vandaar dat mijn buik zo hard gaat,mijn insuline is weer omhoog gezet,anders blijft ze zo hard doorgroeien.maar een grote buik is best lastig,voel me net een olifant haha,en vooral de mensen blijven maar vragen waarom ik nog niet ben ingeleid,pff word je best moe van.
@Thalina, ja klopt inderdaad.. van achter kun je helemaal niet zien dat ik zwanger ben..!!!! Dat is soms best raar, en daarom wordt er soms ook best raar naar me buik gekeken in de super markt als ik me plots omdraai ofzo haha. @Biancamv2, ingeleid??? Hoelang ben je nu zwanger dan? Onze hummel wordt geschat op 8 pond. Met 35 weken kwam er uit de metingen 3300 gram, dus al ruim 6 pond. Maar inleiden doen ze pas wanneer de gezondheid er onder leidt. De een krijg nou eenmaal grotere kinderen dan de ander, maar dat hoeft niet verkeerd te zijn. (de buikomvang heeft trouwens niks te maken met de grootte van je kindje) Collega van mij was zwanger van een tweeling. Beide 7 pond, maar zelf zij had nog niet zo grote buik als mij.. (ik heb slappe buikspieren, en daarom zo'n grote buik)
Bianca: Jee meid jou buik groeid idd ook hard door. Wow dat ze al 4 weken voor op schema ligt zeg. Word je dan ook wel eerder ingeleid straks? Friesland: Mooie vooruitstaande buik zeg. Nog even en je beebje is er
hoi friesland,ben sinds gisteren 26 weken,maar veel mensen denken dat ik overtijd loop. Ik heb suikerziekte,bij mijn andere kids daciten ze dat het zwangerschaps suiker was,oudste zoon met 36 weken geboren woog 10 pond bij 56 cm. Mijn 2de zoon woog op bijna 37 weken geboren 8 pond bij 53 cm. Nu krijg ik elke 2 a 3 weken een groeiecho en mijn kleine meid was gisteren al 1800 gram bij 39,4 cm,zit daarmee boven alle lijnen op de curve,ze groeit net als mijn oudste en ik spuit 4 keer per dag 10 gaan insuline,word dan ook ingeleid rond de 38 weken want langer mag ik niet lopen. Zeker omdat suikerkindjes vooral de laatste weken nog zo hard kunnen groeien,ze heeft ook nog eens veel vruchtwater om haar heen.mijn buikomvang is van de 90 cm naar de 126 cm gegaan in 26 weken,vandaar dat iedereen om me heen al denlt dat ik ben uitgerekend,gyn zei gisteren ook tegen me dat veel vrouwen die op het eind lopen nog niet zo'n buik hebben,vandaar dat ik me ook een olifant voelt,moet namelijk nog 12 weken tot de inleiding,tegen die tijd voel ik me een nijlpaard lol.
Zo jeetje zeg.. Vandaar dat ze dan dus gaan inleiden ja.. Mijn is nu geschat op 8 pond, dat is natuurlijk heel wat anders als 10 pond..!! Ja je hebt nog wel een 12 weken te gaan dan inderdaad.. Wel fijn dat je elke 2 weken een groeiecho krijgt om te zien of alles goed gaat etc. Dat lijkt me wel een fijn..
wauw blondje,zeker een mooi bescheiden buikje,maar je kan nog lekker lang uit de voeten,bij mij zit hij al erg in de weg,geniet er lekker van meid,enne je kan wel ineens die groeispurt krijgen met je buik,dan is hij mooi groot en rond,is dit je eerste kindje?
mooie buik ricmar,groeit nu hard zo te zien,dwars liggen doet mijn meid soms ook,best pijnlijk he als ze zich afzetten met handjes en voetjes?nog 7 weken meid,mag je je wondertje vasthouden.
Kan dat ook al met 21 weken dat ze overdwars liggen en afzetten met handen en voeten? Heb ook het gevoel dat ik dat vaak voel. Inderdaad geen fijn gevoel. Hier net de 20wekenecho gehad. Alles is helemaal goed en we weten wat het word!
Dank jullie meiden! Dit is mijn eerste kindje. Mijn buik zit idd nog niet erg in de weg Bianca en dat is wel fijn, heb ook lang zonder zwangerschap kleding gedaan. Ik geniet er zeker van. Super dat zwanger zijn!
Hier weer twee fotos van mijn buik. De linker is van de vorige keer, 34 wkn, de rechter is van vandaag. Ik zie niet heel veel verschil (wel in cm), maar de grootste groei heb ik denk ik ook wel gehad.