Mvm hij lijkt hoger te zitten en bij de linker is ie dus wat meer gedaalt en meer in een punt naar voren.. Wel mooi om te zien zo beide keren! Bijzonder: mooi weer! Jouwe is ook echt rond hè!
Aangezien ik hier dikwijls een foto plaatste, past deze foto er ook wel nog bij! Links: 1 week voor de bevalling Rechts: Onze prachtige zoon R.obbe: 4315gram en 53 cm! Geboren op 16 september 2011! Geboren met 39.4 weken!
\ aaahhh.... wat een prachtig mannetje!! Wij hebben nu trouwens allebei een meisje van aug. 2010 en een jongen van sept. 2011, grappig!! Geniet maar lekker!
Lisa gefeliciteerd! Mooi manneke! Ik wist wel dat je een jongen kreeg! Je buik was de vorige x een stuk ronder haha is natuurlijk maar een bakerpraatje maar in jou geval klopte het dus wel Veel geluk!
@ Wonderbaby: Ja, echt rond! Hij is nu wel aan het zakken dus de vorm is wel anders volgens mij @ Lisa: Jaa daar is hij dan. gefeliciteerd met jullie zoon, wat een mooi mannetje !
Gefeliciteerd! Wat een geweldig mooi kindje!! Januari ook gefeliciteerd!! Hoop dat de kleine alles goed volbrengen in de couveuse en over een poosje Lkkr mee naar huis kan!
Lisa: Super gefeliciteerd met de geboorte van jullie knapperd R.obbe Mooie naam! Januari: Jij ook nog gefeliciteerd, hopelijk mag je kindje snel mee naar huis
@ Lisa en januari: Gefeliciteerd meiden! Hier ook weer even een buikfoto, 39w2d: Bekijk bijlage 185689
hihi snap ik charlotte ... Hoewel ik zelf nu zoiets heb van: groeien buik! Lijkt wel of mijn buik kleiner wordt! Wat vinden jullie ervan. Verschil tussen de enelaatste en de laatste bijvoorbeeld ... Bekijk bijlage 185711