babymaken Daar lijkt het inderdaad wel op, maar het maakt ook wel een verschil wanneer je de foto trekt! 's Avonds zal je buik waarschijnlijk groter zijn .. misschien heb je hem nu vroeger getrokken? Ook kan je kindje van positie veranderd zijn, maar welke kledij je aanhebt kan je buik ook soms groter/kleiner doen lijken! Je hebt allesinds een mooie buik!!
Lydia Ik zie nu pas dat je bevallen bent .. dikke proficiat met je dochter! Op welke termijn ben je nu bevallen? De laatste keer dat ik een bericht van je zag, was je wel al overtijd denk ik!
@ babymaken: Wat Lisa zegt klopt wel, het kan aan heel veel dingen liggen waardoor ie dan net even anders lijkt. Ik maakte zelf eigenlijk alleen elke 3 weken een foto, dan zie je het verschil het beste Je zult zien: straks krijg je toch ineens een groeispurt! Geniet ervan hoor!
lisa klopt ja zal eens ff foto plaatsen dag vd bevalling (41.3) Bekijk bijlage 185772 en onze jinte Bekijk bijlage 185773
Lydia gefeliciteerd! Werd wel tijd he hihi! Mooie naam hoor: Jinte! Lekker apart en fijn uit te spreken en een heel mooi kindje! Geniet ervan! Ja, het zal dan wel aan het tijdstip liggen, want heb er ook een met blote buik gemaakt en ook daar was hij dunner. Heb wel het gevoel dat hij hoger is gaan zitten, dus misschien maakt dat ook verschil uit. Thnx voor jullie reacties ...
Best een buik? Nogal! hihi! Ik denk dat mijn buik er zo uit komt te zien net een paar weken voor mijn bevalling ofzo hihi! Mooi hoor! Wees er maar trots op (ook al zijn het nu nog darmen)
mijn buik met 9 weken(links) (moet er wel bijzeggen dat ik de foto savonds gemaakt heb dus dan is me buik wat groter. maar smorgens als ik op sta dan heb ik al een buikje terwijl ik normaal een platte buik heb) even ter vergelijking mijn buik bij mn zoontje met 14 weken (rechts)
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ik hoop dat het allemaal goed gaat! Mr paloe wil ook wel een kleintje ja, maar is als de dood (ongelukkige woordspeling) dat ik weer zo ziek wordt.. Mja, heb niet meer kans dan ieder ander We pben wel ff, anders wordt het zo'n vervuiling hier