De buik groeit echt snel joh vergeleken met mijn vorige zwangerschappen *heerlijk* Verder mooie buikjes voorbij zien komen.
Robin88 mooie buik! Eerste kindje? Dan vind ik het al behoorlijk, hoop dat ik dat over 8 weken ook heb Hier was ik nieuwsgierig hoe het er liggend uit zag. Kindje ligt erg naar voren dus als ik sta heb ik al een behoorlijke buik maar was er verbaas over dat als ik lig je ook een heel mooi bolletje ziet!
Robyn, mooi hoor! Mw21, jaaaaa, liggend inderdaad ook een bollete! Grappig he, je verwacht bijna dat-ie wegzakt.......zoals bij een gewone dikke buik....of hetdarmbuikje.
haha ja Siri! Het is dat me vent zij van als je ligt zie je het ook goed en ik dacht nou valt wel mee tot de foto van de zijkant! Als ik zo lig en de baby druk is zie je hem of haar ook heel goed schoppen, was eerste keer echt schrikken haha
Mooi anne girl! MW21: Leuk idee. Hb het ook gedaan, maar heb helaas geen vergelijkingsmateriaal. Hier mijn liggende foto (let niet op mijn uitfit hihi) Bekijk bijlage 186227
haha ik had toch ook mijn pyjama aan! En vanaf nu heb je wel vergelijkings materiaal Leuk idee voor topic 'liggende buikfoto's'
@ mw21 en siri, dankje Dit is mijn eerste kindje ja! Dacht zelf dat mijn buik langzamer begon te groeien, maar als ik vergelijk met een paar weken geleden is hij toch goed gegroeit!
wauw! Wat een mooie buiken weer dames,groeit allemaal goed,hier mijn buikje met vandaag alweer 27 weken zwanger,nog 11 weekjes word ik ingeleid.
WOW dat is pas een buik! hihi! Kan me voortellen dat je ingeleid wordt met 38 weken hoor! Hier een foto van vandaag (22.1). Met het truitje van de wonder woman wat ik zooooo graag wilde hebben Bekijk bijlage 186290
liggend is ook wel grappig zeker omdat meisjelief mijn buik laat golven haha. Mooi buikje Wendy en babymaken.