Wat leuk de liggende buiken, hier ook echt een toeter als ik lig. Zal er eens een foto van maken... Hier een foto van vandaag
Mooie buikjes allemaal! Vind het ook zo mooi om het verschil tussen de buikjes te zien, qua vorm en grootte. Maar ze zijn allemaal mooi
Wat een mooie buikjes! Telkens als ik dit zie wil ook foto's gaan maken maar het is er jammer genoeg nog steeds niet van gekomen..
er is zeker veel verschil,mensdn vragen nog steeds hoelang ik al over tijd loop,als ik zeg ben pas 27 weken geloven ze het niet vanwege die grote toeter,maar het ligt er ook aan hoeveel kindjes je al hebt,de ligging van het kindje,de vruchtwater en aanleg van dragen bij moeder,ik ben maar een klein vrouwtje met 1m63,dus mijn buik is enorm vergeleken met een lange vrouw,plus dat ik grote kindjes baar. Ik vind alle buiken schitterend,vooral de wondertjes die er in zitten.
wat leuk om die steeds maar groeiende buikjes allemaal te zien! ik zal ook eens een liggende foto maken de volgende keer! leuk idee! hier mijn 26 weken buik!
Je hebt echt een mooie buik bijzonder!! Je buik lijkt nu wat ronder. Alsof hij wat lager zit en minder ver naar voren komt!
Dank je Robin. Ja ze is al wel ingedaald ja, dan zie ik dat denk ik... Hij is er echt kleiner en lager door geworden !
Bijzonder en Kannietwachten: wauw, super mooie buiken zeg!!! En Bijzonder, ze lijkt idd ingedaald want je buik is ronder nu! Hier mijn buikje met 13 wkn! Het gaat nog niet echt harder dan toen bij Teun. Bekijk bijlage 186792