mooie buik belgische mama,helaas kan je de groei niet tegen houden zie mij buik,het groeit steeds in spurten,en vraag me af wanneer het juist minder hard gaat. Rond de 27 weken begin je buik helemaal in spurten te groeien,maak je borst maar nat meid,haha.
Hey Bianca, wat ontzettend lief - dank je wel! Het is m'n eerst beeb en ik ben ook wel erg trots op m'n buik, hoewel ik de inhoud inmiddels liever in m'n armen heb. Wat vervelend dat je zulke last hebt van striae, hopelijk trekt het ergste na de bevalling weer weg.
Wow mooie buikjes meiden Hierbij mijn buik met 24.5 dagen En bianca lijkt ie op die van jou maar dan met kind op schema?
hoi Caruli, je hebt dezelfde formaat dat ik ook op 24 weken had,dus ook jij kunt straks je lol nog op meid je groeit ook super door,ik hoop dat je niet zo'n last van je bekken krijgt em dat je een makkelijke zwangerschap hebt meid. Hoe gaat het trouwens met je jongste zoontje?gaat het al beter met hem?en hoe vind hij het dat je een beeb in je buik hebt? Gr Bianca
Bianca: Het gaat op zich redelijk met Mitch.. Hij beseft nog niet wat er gaande is. Wel leer ik hem baby in mijn buik, maar hij snapt er niks van. Maar goed hij loopt door zijn afwijking ook 6maanden achter. Gisteren is hij voor het eerst naar een therapeutisch peutergroepje in het revalidatiecentrum geweest. Hij vond het heel leuk, de komende dinsdagen ga ik nog een paar keer mee en dan hopen dat hij alleen durft te blijven Ja die buik groeit ook lekker door he, pff echt sneller als de vorige keren.. Ben echt benieuwd hoe groot ik nu ga eindigen. Mensen vragen nu al wanneer ik uitgerekend ben of ik het zwaar heb op het eind hihi