Bekijk bijlage 190711 Bekijk bijlage 190712 De ene met 30 weken zwangerschap en de andere net gemaakt, 37.6 weken
Bianca, ziet er zo een stuk minder heftig uit dan de close-ups op hyves. Je groeit gelukkig niet zo hard door als ik dacht, dan kukel je straks voorover, hahaha!
Ahh dat is lief hahaha ! Maar er komen hier zoveel mooie buiken voorbij, jullie missen mij echt niet hoor
Hier zo'n 11 kilo aangekomen nu.. maar krijg nu echt vreetbuien, niet normaal.. verveling denk ik! Laat haar maar gauw komen..
voor de dames die op het laatst lopen,heel veel suc6 met de laatste loodjes. Nog 2 dagen ben ik alweer 30 weken,vandaag weer foto gemaakt met 29 weken en 5 dagen.
Buikje met bijna 32 weken, begint nu op te schieten! En wat groeit het hard de laatste paar weekjes...
WAUWWW Blondje echt super mooi!! Gaat echt hard nu! Ik zal ook even weer een foto plaatsen vanmiddag, hier gaat het ook hard!
mooie buikjes allemaal! Ik kom ook weer mee doen Het gaat echt harder deze keer! Hier mijn buikje vandaag met 14 weken Bekijk bijlage 191168
en een vergelijking met de eerste zwangerschap (de tweede foto is wel van verder af genomen dus dat scheelt natuurlijk ook wat) : Bekijk bijlage 191170