Nee nog steeds niet Het rommelt al 3 weken hier.. Dus het is waar wat mensen zeggen als het rommelt dat het dan nog zo een paar weken kan duren.. Maaarr beter over tijd dan te vroeg (daar hou ik me maar aan vast hihihi)
@Mutsy! Wat een buik voor 18 weken!!! Ik dacht dat ik snel groeide voor een tweede zwangerschap maar jij helemaal! Prachtig hoor!
@ lisszy het gaat idd hard bij een 2de bij ons dochtertje ging t al snel en toch als ik zelf zo van boven kijk denk hmm is dat alles
Mijn buik vandaag met 25weken en 4dagen Heel trots op natuurlijk! Heb hier trouwens al hele mooie buikjes voorbij zien gaan!
Zo grappig guusje we zijn even ver en ons buik lijkt enorm op elkaar... eigenlijk hetzelfde formaat en grootte wat grappig om te zien zal ook gauw een foto plaatsen
hier weer....... zien jullie het verschil met de onderste foto???? in mijn andere topic schrijf ik namelijk over groeiecho en klein geschatte baby heb ook het gevoel dat mijn buik niet veel groter is... deze foto is gemaakt met volgens mij 24 of 25 weken weet niet meer zeker.
Nou vind je buik in ieder geval niet te klein hoor!! Prima in verhouding lijkt mij maja zegt natuurlijk niks over het kindje wat erin zit. En zie zeker een goed groeiverschil!!! Lekker bruin kleurtje ook
Gelukkig zie je dat... vroeg het net aan mijn broertje en hij zegt gewoon Nee zie geen verschil... grrrrrrrrrrrr... en hij had zijn bril op. maar ja... fijn om te horen dat er verschil in zit... Ja mijn buik is erg bruin geworden he.. hahahaha misschien geeft mijn baby af ... en houdt hij zelf geen kleurtje meer over aangezien zijn papie een echte hollander is... misschien een blank kindje op komst .... wat helemaal niet erg is natuurlijk...