Mooi hoor Je zal het wel druk krijgen met 3 kleintjes.. Weet je al wat het is? Wel leuk aan de ene kant om ze zo snel achter elkaar te hebben.
Buikje deze week is minder dik dan vorige week. Waarschijnlijk al minder darmbuikje en ietsie pietsie meer babybuik?
@mw21: haha.. vandaag kreeg ik van een oud vrouwtje te horen dat zij denkt dat het een jongetje wordt Leuk om altijd verschillende reacties te horen.
Heb een fotocollage gemaakt van 3 buikfoto's van 3 zwangerschappen.. Zien jullie veel verschil? Alle 3 zijn met 31 weken gemaakt.
smiley? Ik denk ook een meisje,jouw buik heeft dezelfde vorm als die van mij en ik krijg een meid lol. Bij mijn mannetjes had ik een punt toeter.mooie buik meid.
Dat zegt gelukkig helemaal niets meiden...mijn eerste een vreselijke putntbuik 54 kilo bijgekomen jongen,....tweede ronde als rond kon zijn..en ja zoals iedereen zei een meidenbuik...is toch echt een knulletje...totaal 3 kilo bijgekomen en nu weer puntbuik...inmiddl met 33.1 al 17,5 ongeveer bijgekomen..en ja geslacht is voor ons een weet en voor jullie nog een paar weekjes een grote verassinng.. Maar goed kijk maar naar mijn eerste twee zwangetschappen at het echt lang niet altijd klopt.. xxxxxx
30 weken is een foto waard! Sta al weken stil, komt wel omhoog maar gelukkig even niet meer naar voren Oh en om de bakerspraatjes trend even voort te zetten wat denken jullie? Jongen of meisjes buik? hihi wij weten t niet
wat een mooie buiken weer!! en wat spannend als je het niet weet..ik kan dat echt niet hoor..ben er echt veeeeels te nieuwsgierig voor haha.. hier mijn buik met 28.5