na maanden mee kijken ga ik nu ook maar eens een keer een fototje posten van mijn twinsbuikje! Hier ben ik 17weken....
zo de 35 weken gehaald!!!! Van de week weer een groei echo gehad en ons meisje was maar 150 gram gegroeid in 2,5 week. Ze weegt nu 2 kg. Niet erg veel dus. Volgende week weer een groeiecho om te kijken of ze dan wel goed is gegroeid
idd weinig hier bij net geen 28w al 1300kg maar kunnen dat nog altijd bijhalen of kunne er ook beetje langs zitten
hoi dames,sinds 5 voor 3 vanmiddag is mijn buik leeg,mijn prachtige meisje Daniëlle geboren,hier een foto van mijn prachtige meid.iedereen,geniet lekker van jullie groeiende buik,voor je het weet zijn ze geboren.
aaaaaaaaaaaah Bianca wat is ze mooi!!!! had je een pb gestuurd dikke proficiat met jullie mooie meid!
bianca gefeleiceerd meis...wat een bolle toet hihi hoeveel weegt ze nou????daar waren we zo over aan het spculeren... Leuke naam ook hoor ( naamgenootje hihi).. xxxxxx en geniet van je kraamtijd
Bianca: jee al bevallen, super gefeliciteerd meid Is alles goed gegaan? Wat was nu haar echte gewicht? Mooi meissie hoor, geniet van je kraamtijd en je gezinnetje!
dank jullie wel,ze hadden haar toch ietsjes zwaarder geschat dan ze is. Ze is net geen 8 pond,maar wel een flink bolle toet,voor 38 weken vinden ze haar wel flink,ik vind het wel meevallen na mijn andere 2 kids,ze is 52 cm ongeveer. Ze is zo zoet en lief,Mika vind zijn zusje helemaal te gek. Nick moet ook nog even wennen.