Mooie buiken, meiden! Hele grote verschillen idd, maar erg leuk om te zien! Geen mens/zwangerschap is gelijk! Hier mijn buik van zojuist (28+2): Bekijk bijlage 215051
hoi meiden, na heeeeeel veel ellende is na 38.1 weken onze dochter yasmin aliyah op 4 januari via een spoed keizersnee geboren.. hier het resultaat van mijn buikjes..' owww en kellox het wordt echt tijd meis....
Thanks ladies... Naverona; wat een cutie!!!!! <3 Je zult wel blij zijn dat al t geklooi nu achter de rug is zeg. Had eea wel gelezen in je topics...
op 12-01-2012 om 5,44 is onze dochter Evy geboren met 39+1 dag. Ze zeiden dat ze een groeivertraging had maar ze woog 3165 dus niet te klein haha ze is wel kort maar 44 cm. kelox ga een bevallen jij haha
aaah wat een poppetjes meiden!! Goed gedaan hahahaha @Kellox nou ik hoop het voor je dat ze er eens uitkomt langzaam hahahahaha.. @Buikjes mooie buikjes meiden!
@Ninja; ook al zo'n lief poppetje! <3 *smelt* @belgischemama; ja het is redelijk binnen de perken gebleven hihi, maar zo voelt het van binnen niet. (gevoel dat er een reus in zit ) Ze is sowieso wel lang. (beentjes 3 wkn voor op groei) @All; ja ik doe m'n best! Heeft er iemand een breinaald of zo? Dan breek ik zelf die vliezen wel
Ninja: wow super gefeliciteerd met jullie meissie Toch nog een mooi gewicht he. Dus jullie ook maatje 44?