Er zijn inderdaad bepaalde situaties die je zelf niet in de hand hebt (zoals jij er een paar noemt)! Maar ik zeg maar hoe ik (en mijn vriend) ons er bij voelen! Ons zoontje is dan natuurlijk weer een heel rustige baby! Geen enkel probleem mee: slaapt goed, nooit krampjes gehad, ... (instelling tot zijn grote zus)! Maar met 'je maakt het zo druk als je zelf wilt' bedoel ik bijvoorbeeld: je probeert ze samen in bed te leggen (zodat je wat tijd voor jezelf hebt), kindjes samen in bad stoppen,... De dingen die je zelf in de hand hebt Ik wil haar zeker geen verkeerd beeld geven van de realiteit! 't Is hier natuurlijk soms superdruk dat je gewoon het huis uit wilt lopen en blijven lopen maar de mooie momenten doen mij de slechte toch zo vergeten
dat ben ik wel compleet met je eens hihi Het was ook geen kat het is alleen zonde als je een heel mooi beeld ervan hebt en het dan evt tegenvalt, als je je een beetje voorbereid kan het alleen maar meevallen. En idd wat je zegt. ik heb met de tweede (scheelde 20 maanden) snel in de oudste zijn ritme aangehouden, ook gewoon aan tafel eten met 6-7 maanden op de vaste tijden, samen in bad e.d. Mijn man is vaak pas na de kids hun bedtijd thuis dus het is soms spits (en dan plof je op de bank met een diepe zucht na 19 uur hihi) Hier kunnen ze trouwens niet MET en niet ZONDER elkaar , ze willen graag bijelkaar maar word vaak gemiep tussen ze (dat begon pas toen ze jongste ging lopen en dingen af ging pakken van de oudste haha) Het is en kan superleuk zijn natuurlijk (merendeels is dat het ook)
daantje11 dat is zeker een beste toeter, jij had ook een grote he lisa! mooi maar idd lijkt me heel zwaar... kellox succes morgen!! morgen was het toch??? Dan heb je misschien je kleintje in je armen als alles meezit natuurlijk...
hier even een update.... heb al lang niets meer gepost... Inmiddels 30+3 en deze foto's nu net gemaakt Bekijk bijlage 217953 Bekijk bijlage 217954
Zo, hier dan ook mijn 25 weken buikje.. wil al tijden meedoen met dit topic maar vond mijn buik nooit dik genoeg, tot ik me bedacht dat ik 'nog maar' 15 weken heb om een foto te spammen hahaha. Dus hierbij!
mooi allemaal, hier eentje van een paar dagen terug, dus net geen 7 weken. Ik zal volgende keer vragen of mijn man hem neemt, van een afstandje is leuker. Bekijk bijlage 217976
jen je geen uitstelfunctie erop zitten of gewoon je arm wat verder houden, ik maakte ze altijd zelf en kreeg mezelf dan helemaal erop (met uitstelfunctie) of in elk geval van schouders tot bil als ik mijn arm recht hield (was wel even een beetje krampen ) Je hebt al lekker buikje voor 7 weken !
Sorrie voor mijn late reactie dat is idd die foto en wat een schatjes van kinderen! Ik hou gewoon in mijn achterhoofd dat ik straks lekker druk ben en geniet nu nog even van de ''rust'' Mooie buikjes meiden